Komunikaty
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
|
|
Aktualności
TARCZA ANTYKRYZYSOWA - PRZYPOMNIENIE O KOŃCZĄCYCH SIĘ NABORACH WNIOSKÓW
UWAGA!
Przypominamy, że do 10 czerwca 2021r. można składać wnioski w ramach Tarczy Antykryzysowej o przyznanie:
Wnioski złożone po dniu 10 czerwca 2021 roku pozostaną
bez rozpatrzenia.
O udzielenie wsparcia mogą się ubiegać podmioty, które nie korzystały
z pomocy w poprzednich naborach lub nie wykorzystały maksymalnego
(3 miesięcznego) okresu dofinansowania.
Wszelkie informacje na temat możliwości i warunków uzyskania pomocy
w związku z ograniczaniem skutków COVID-19 dla przedsiębiorców i innych uprawnionych podmiotów znajdują się na stronie internetowej wagrowiec.praca.gov.pl, w zakładce TARCZA ANTYKRYZYSOWA.
Wnioski należy składać:
- w wersji elektronicznej www.praca.gov.pl przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego,
- w wersji papierowej do skrzynki podawczej w siedzibie urzędu lub drogą pocztową.
UWAGA!
- Przed wypełnieniem wniosku prosimy o zapoznanie się z zasadami
i wytycznymi publikowanymi w zakładce TARCZA ANTYKRYZYSOWA. - Wzory dokumentów są aktualizowane przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, dlatego należy korzystać z najbardziej aktualnej wersji (pobierać z zakładki TARCZA ANTYKRYZYSOWA w dniu wypełniania / składania wniosku).
- Do wniosku powinny być dołączone wszystkie wymagane załączniki.
- W przypadku wersji papierowej, prosimy o dołączenie do wniosku
2 egz. podpisanej przez przedsiębiorcę umowy. - Prosimy o zwrócenie uwagi na rzetelność i poprawność wpisywanych danych, ich kompletność oraz złożenie czytelnego podpisu na wniosku oraz wymaganych załącznikach.
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"