Komunikaty
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
|
|
Aktualności
TARCZA ANTYKRYZYSOWA - KOMUNIKAT O WZNOWIENIU NABORÓW WNIOSKÓW
KOMUNIKAT
o wznowieniu naborów wniosków o wsparcie z Tarczy Antykryzysowej
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 grudnia 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 2255) informuję, że
z dniem 7 stycznia 2021r. wznowione zostają nabory wniosków w ramach Tarczy Antykryzysowej o przyznanie:
O udzielenie wsparcia mogą się ubiegać podmioty, które nie korzystały z pomocy w poprzednich naborach lub nie wykorzystały maksymalnego (3 miesięcznego) okresu dofinansowania.
Wszelkie informacje na temat możliwości i warunków uzyskania pomocy w związku z ograniczaniem skutków COVID-19 dla przedsiębiorców i innych uprawnionych podmiotów znajdują się na stronie internetowej wagrowiec.praca.gov.pl, w zakładce TARCZA ANTYKRYZYSOWA.
Wnioski należy składać:
- w wersji elektronicznej www.praca.gov.pl przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego,
- w wersji papierowej do skrzynki podawczej w siedzibie urzędu lub drogą pocztową.
Dokumenty można składać do 10 czerwca 2021r.
Zachęcamy do składania wniosków elektronicznie przez platformę praca.gov.pl.
Wnioski złożone po dniu 10 czerwca 2021 roku pozostaną bez rozpatrzenia.
Do wniosku powinny być dołączone wszystkie wymagane załączniki.
UWAGA!
- W przypadku wersji papierowej, proszę o dołączenie do wniosku 2 egz. podpisanej przez przedsiębiorcę umowy.
- Proszę też o zwrócenie uwagi na rzetelność i poprawność wpisywanych danych, ich kompletność oraz złożenie czytelnego podpisu na wniosku oraz wymaganych załącznikach.
- Wzory dokumentów są aktualizowane przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, dlatego należy korzystać z najbardziej aktualnej wersji (pobierać z zakładki TARCZA ANTYKRYZYSOWA w dniu wypełniania / składania).
- Przed wypełnieniem wniosku proszę o zapoznanie się z zasadami i wytycznymi publikowanymi w zakładce TARCZA ANTYKRYZYSOWA.
Beata Korpowska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Wągrowcu
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Wągrowcu
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"