Komunikaty
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
|
|
Aktualności
Informacja prasowa - Krajowa Administracja Skarbowa
Ostrzegamy przed kolejną próbą oszustwa na „urząd skarbowy"
- Uwaga na SMS-y z fałszywą informacją, że odbiorca musi opłacić zaległy podatek w niewielkiej kwocie.
- Aby nakłonić odbiorców do zapłaty, oszuści rozsyłają wiadomości z numeru, który identyfikuje się jako „PODATNIK".
- W SMS znajduje się link do strony www – skorzystanie z niego grozi przejęciem konta bankowego przez przestępców.
Aby dodatkowo skłonić odbiorcę SMS-a do reakcji, oszuści grożą, że jeśli odbiorca nie zapłaci „podatku", przekażą sprawę do służb windykacyjnych. W treści wiadomości SMS umieścili link do strony internetowej, na której można opłacić rzekomą zaległość.
W rzeczywistości jest to fałszywa strona, która podszywa się pod usługę PayU.
Jeśli wprowadzą Państwo tam dane – przestępcy mogą przejąć Państwa konto bankowe – przestrzega Małgorzata Spychała-Szuszczyńska, rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Jeśli otrzymają Państwo taką podejrzaną wiadomość – prosimy zgłosić to do najbliższej jednostki Policji i poinformować nas o tym e-mailowo na adres incydent@mf.gov.pl.
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"