Komunikaty
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
|
|
Aktualności
E-usługa zamiast wizyty w urzędzie skarbowym
W imieniu Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przekazujemy informację:
E-usługa zamiast wizyty w urzędzie skarbowym
- Zdecydowaliśmy się na czasowe ograniczenie dostępu do urzędu skarbowego w Wągrowcu ze względu na rozprzestrzenianie się koronawirusa.
- Ograniczenie dostępu potrwa od 13 do 27 marca 2020 r.
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług oraz kontaktu z poprzez e-PUAP i infolinie. Twój e-PIT i e-Deklaracje dostępne na podatki.gov.pl pozwalają na rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
PODATKI BĘDZIE MOŻNA ROZLICZYĆ NA 2 SPOSOBY
- On-line poprzez Twój e-PIT, e-Deklaracje, e-PUAP
- W urzędzie – poprzez wrzucenie deklaracji, pism, innych dokumentów do wystawionych urn. W tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 67 268 11 40, 67 268 11 61
VAT – nr telefonu 67 268 11 32, 67 268 11 20
CIT – nr telefonu 67 268 11 40, 67 268 11 52
podatek akcyzowy – nr telefonu -
spadki/darowizny – nr telefonu 67 268 11 54, 67 268 11 39
rejestracja podatników – nr telefonu 67 268 11 06, 67 268 11 19
egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 268 11 34, 67 268 11 07
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 67 268 11 68, 67 268 11 42, 67 268 11 45, 67 268 11 65
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.wagrowiec@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT można znaleźć na www.podatki.gov.pl
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"