Komunikaty
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
|
|
Aktualności
Studia podyplomowe dla osób bezrobotnych
UWAGA!!!
Nabór wniosków o finansowanie kosztów studiów podyplomowych
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu zaprasza osoby bezrobotne do składania wniosków o finansowanie kosztów studiów podyplomowych. Na wniosek bezrobotnego Urząd może sfinansować z Funduszu Pracy koszty studiów podyplomowych należne organizatorowi studiów, do wysokości 100%, jednak nie więcej niż 300% przeciętnego wynagrodzenia.
Termin naboru wniosków: do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
Przy rozpatrzeniu wniosku brane są pod uwagę w szczególności:
a) uzasadnienie potrzeby udzielenia tej formy pomocy, wynikające z indywidualnego planu działania
b) uprawdopodobnienie zatrudnienia po skończonych studiach zgodnie z ich profilem
c) sytuacja materialna i życiowa wnioskodawcy
d) opinia doradcy klienta
e) dysponowanie przez PUP środkami finansowymi na ten cel
Druk wniosku oraz zasady realizacji są do pobrania w siedzibie Urzędu lub na stronie internetowej.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru wniosków można uzyskać w siedzibie PUP, pok. 103, piętro I lub pod nr tel. 67 26 21 081 wew. 264.
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"