Komunikaty
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
|
|
Aktualności
E-usługi pozwalają na szybki kontakt z urzędem skarbowym
E-usługi pozwalają na szybki kontakt z urzędem skarbowym
Podatki można rozliczyć na 2 sposoby:
Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wągrowcu
Centrala 67 26 81 158
PIT – nr telefonu 606 327 950
VAT – nr telefonu 606 327 950
CIT – nr telefonu 606 327 950
spadki/darowizny – nr telefonu 606 327 950
rejestracja podatników – nr telefonu 667 700 844
egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 26 81 128
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 667 700 869
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.wagrowiec@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT można znaleźć na podatki.gov.pl
W serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
- KAS zapewnia stałą obsługę podatników pomimo czasowego ograniczenia dostępu do urzędów skarbowych.
- Ograniczenie to potrwa do 10 kwietnia 2020 r.
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
Podatki można rozliczyć na 2 sposoby:
- On-line poprzez Twój e-PIT, e-Deklaracje, e-PUAP
- W urzędzie – poprzez wrzucenie deklaracji, pism, innych dokumentów do wystawionych urn. W tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wągrowcu
Centrala 67 26 81 158
PIT – nr telefonu 606 327 950
VAT – nr telefonu 606 327 950
CIT – nr telefonu 606 327 950
spadki/darowizny – nr telefonu 606 327 950
rejestracja podatników – nr telefonu 667 700 844
egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 26 81 128
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 667 700 869
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.wagrowiec@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT można znaleźć na podatki.gov.pl
W serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"
Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"