Zaproszenie na webinarium pn. „Przegląd możliwości wsparcia dla przedsiębiorców”. - Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
Zachęcamy do załatwiania spraw za pomocą:
|
|
Informacja na temat zmian od 1 czerwca 2025 roku
Od 1 czerwca 2025 roku wchodzą w życie dwa akty prawne, które wprowadzają kompleksowe zmiany w funkcjonowaniu rynku pracy w Polsce.
Celem reformy rynku pracy jest lepsze dostosowanie usług publicznych służb zatrudnienia do zmieniającego się rynku pracy i oczekiwań klientów: bezrobotnych, poszukujących pracy, pracodawców i przedsiębiorców, uproszczenie procedur, modernizacja systemu zatrudnienia i wsparcia.
Nowe akty prawne
- Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. 2025 poz. 620)
- Ustawa o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP (Dz.U. 2025 poz. 621)
W związku z powyższymi zmianami informujemy, że będziemy sukcesywnie zamieszczać na naszej stronie internetowej nowe druki i formularze wniosków na formy pomocy, w zakładce Dokumenty do pobrania.
W najbliższym czasie zamieścimy także informację o planowanych naborach wniosków na formy pomocy dostępne w 2025 roku.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez Wielkopolską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. zaprasza na webinarium pn. „Przegląd możliwości wsparcia dla przedsiębiorców”.
Webinarium odbędzie się w środę 11 czerwca 2025 roku w godzinach od 09:00-10:00 na platformie online Zoom.
Celem webinarium jest przekazanie informacji o działaniach wspierających rozwój prowadzonej działalności gospodarczej. Podczas webinarium zostaną omówione działania dotacyjne oraz pożyczkowe. Przedstawiona zostanie również oferta Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Pile. Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców z terenu woj. wielkopolskiego.
- Potrzebujesz środków?
- Chcesz mieć rozwinąć firmę?
- Zapraszamy na webinarium. Wskażemy możliwości wsparcia.
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 09.06.2025 r. (poniedziałek) do godziny 12:00 lub do wyczerpania miejsc. W odpowiedzi otrzymają Państwo potwierdzenie udziału w webinarium, po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń. Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. O wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.
Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:
https://warp.org.pl/wydarzenie/przeglad-mozliwosci-wsparcia-dla-przedsiebiorcow/
Prowadzący:
Specjalista ds. Funduszy Europejskich z Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Pile.
Organizator:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez WARP Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła
tel. 61 65 06 233, 61 65 06 235
e-mail: pife.pila@warp.org.pl
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

Informacja o realizacji projektu EFS+
