Zmiana wzoru druku formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego - Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
Zachęcamy do załatwiania spraw za pomocą:
|
|
Informacja na temat zmian od 1 czerwca 2025 roku
Od 1 czerwca 2025 roku wchodzą w życie dwa akty prawne, które wprowadzają kompleksowe zmiany w funkcjonowaniu rynku pracy w Polsce.
Celem reformy rynku pracy jest lepsze dostosowanie usług publicznych służb zatrudnienia do zmieniającego się rynku pracy i oczekiwań klientów: bezrobotnych, poszukujących pracy, pracodawców i przedsiębiorców, uproszczenie procedur, modernizacja systemu zatrudnienia i wsparcia.
Nowe akty prawne
- Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. 2025 poz. 620)
- Ustawa o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP (Dz.U. 2025 poz. 621)
W związku z powyższymi zmianami informujemy, że będziemy sukcesywnie zamieszczać na naszej stronie internetowej nowe druki i formularze wniosków na formy pomocy, w zakładce Dokumenty do pobrania.
W najbliższym czasie zamieścimy także informację o planowanych naborach wniosków na formy pomocy dostępne w 2025 roku.
Zmiana wzoru druku formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego
WAŻNY KOMUNIKAT !!!
DOT. ZMIANY DRUKU FORMULARZA INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w związku z wejściem w życie z dniem 09.08.2024r. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 lipca 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2024 r., poz. 1206), zmianie ulega formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiący załącznik nr 3 do wniosku o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego kształcenia na ustawicznego pracowników i pracodawców.
Nowy wzór formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis jest dostępny do pobrania jako załącznik do wniosku na stronie PUP w Wągrowcu od dnia 09.08.2024 r., pod ogłoszeniem o terminie naboru wniosków o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego kształcenia na ustawicznego pracowników i pracodawców.
Zmiana wzoru druku formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego
WAŻNY KOMUNIKAT !!!
DOT. ZMIANY DRUKU FORMULARZA INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w związku z wejściem w życie z dniem 09.08.2024r. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 lipca 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2024 r., poz. 1206), zmianie ulega formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiący załącznik nr 3 do wniosku o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego kształcenia na ustawicznego pracowników i pracodawców.
Nowy wzór formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis jest dostępny do pobrania jako załącznik do wniosku na stronie PUP w Wągrowcu od dnia 09.08.2024 r., pod ogłoszeniem o terminie naboru wniosków o przyznanie środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego kształcenia na ustawicznego pracowników i pracodawców.

Informacja o realizacji projektu EFS+
