Nabór wniosków na prace interwencyjne - Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
Zachęcamy do załatwiania spraw za pomocą:
|
|
KOMUNIKAT
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, iż żaden podmiot zewnętrzny nie został upoważniony do udzielania informacji i wyjaśnień, pisania wniosków oraz organizowania spotkań w zakresie przyznawania środków na działalność gospodarczą.
Pomocy w procesie ubiegania się o powyższe środki udzielają bezpłatnie pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Wągrowcu.
Korzystanie z pomocy podmiotów zewnętrznych odbywa się wyłącznie na ryzyko osoby zainteresowanej.
Wszelkie ustalenia i informacje uzyskane z tych źródeł nie są wiążące dla urzędu pracy.
Pracodawca, który zatrudnił pracownika w ramach prac interwencyjnych otrzymuje przez okres pierwszych 6 miesięcy zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne, w wysokości kwoty 1.400,00 zł. i składek na ubezpieczenia społeczne od tej kwoty.
03.06.2024 - 07.06.2024
Druk wniosku jest do pobrania w siedzibie Urzędu lub na stronie internetowej. W miarę możliwości proszę o wydruk dwustronny wniosku.
Wnioski niezgodne z warunkami naboru oraz niekompletne pozostaną bez rozpatrzenia.

Informacja o realizacji projektu EFS+
