W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta - Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
Zachęcamy do załatwiania spraw za pomocą:
|
|
Informacja na temat zmian od 1 czerwca 2025 roku
Od 1 czerwca 2025 roku wchodzą w życie dwa akty prawne, które wprowadzają kompleksowe zmiany w funkcjonowaniu rynku pracy w Polsce.
Celem reformy rynku pracy jest lepsze dostosowanie usług publicznych służb zatrudnienia do zmieniającego się rynku pracy i oczekiwań klientów: bezrobotnych, poszukujących pracy, pracodawców i przedsiębiorców, uproszczenie procedur, modernizacja systemu zatrudnienia i wsparcia.
Nowe akty prawne
- Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. 2025 poz. 620)
- Ustawa o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP (Dz.U. 2025 poz. 621)
W związku z powyższymi zmianami informujemy, że będziemy sukcesywnie zamieszczać na naszej stronie internetowej nowe druki i formularze wniosków na formy pomocy, w zakładce Dokumenty do pobrania.
KOMUNIKAT
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, iż żaden podmiot zewnętrzny nie został upoważniony do udzielania informacji i wyjaśnień, pisania wniosków oraz organizowania spotkań w zakresie przyznawania środków na działalność gospodarczą.
Pomocy w procesie ubiegania się o powyższe środki udzielają bezpłatnie pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Wągrowcu.
Korzystanie z pomocy podmiotów zewnętrznych odbywa się wyłącznie na ryzyko osoby zainteresowanej.
Wszelkie ustalenia i informacje uzyskane z tych źródeł nie są wiążące dla urzędu pracy.
Urząd Skarbowy w Wągrowcu zachęca do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu. W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, Urząd Skarbowy wprowadził możliwość wizyty w urzędzie, po wcześniejszym umówieniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wągrowcu:
PIT – nr telefonu 606 327 950
VAT – nr telefonu 606 327 950
CIT – nr telefonu 606 327 950
spadki/darowizny – nr telefonu 606 327 950
rejestracja podatników – nr telefonu 667 700 844
egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 26 81 128
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 667 700 869
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.wagrowiec@mf.gov.pl
Wizyta w urzędzie tylko po wcześniejszej rezerwacji
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 26 października 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu, wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty:
Poniedziałek 14:00-18:00
Środa 9:00-13:00
Piątek 9:00-13:00
Wizytę można umówić przez internet na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl w zakładce „Wizyta w urzędzie skarbowym" lub dzwoniąc do urzędu pod numer: 67 26 81 159 lub 606 327 950
Urząd Skarbowy prosi o zachowanie wszelkich środków ostrożności!

Informacja o realizacji projektu EFS+
