W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta - Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WĄGROWCU
Rejestracja osób bezrobotnych możliwa jest wyłącznie w formach:
- pełna rejestracja elektroniczna - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy. Dzień przesłania prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami jest dniem rejestracji;
- elektroniczne umówienie terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl, po wypełnieniu wniosku - termin rejestracji osobistej w urzędzie jest przesyłany na adres e-mail wskazany we wniosku o dokonanie rejestracji;
- osobiście - rejestracja następuje w siedzibie Urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin. Rejestracji w siedzibie Urzędu dokonuje się od godz. 08:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
Zachęcamy do załatwiania spraw za pomocą:
|
|
Urząd Skarbowy w Wągrowcu zachęca do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu. W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, Urząd Skarbowy wprowadził możliwość wizyty w urzędzie, po wcześniejszym umówieniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wągrowcu:
PIT – nr telefonu 606 327 950
VAT – nr telefonu 606 327 950
CIT – nr telefonu 606 327 950
spadki/darowizny – nr telefonu 606 327 950
rejestracja podatników – nr telefonu 667 700 844
egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 26 81 128
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 667 700 869
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.wagrowiec@mf.gov.pl
Wizyta w urzędzie tylko po wcześniejszej rezerwacji
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 26 października 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu, wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty:
Poniedziałek 14:00-18:00
Środa 9:00-13:00
Piątek 9:00-13:00
Wizytę można umówić przez internet na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl w zakładce „Wizyta w urzędzie skarbowym" lub dzwoniąc do urzędu pod numer: 67 26 81 159 lub 606 327 950
Urząd Skarbowy prosi o zachowanie wszelkich środków ostrożności!

Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"

Informacja o realizacji projektu EFS+
"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych mieszkańców powiatu wągrowieckiego (I)"