Wydawca treści

Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie wągrowieckim (V) - projekt zrealizowany

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020
Oś priorytetowa 6 Rynek pracy
Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekt pozakonkursowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że przystąpił do realizacji projketu:

Tytuł: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie wągrowieckim (V)


Okres realizacji: 

01 styczeń 2019 - 31 grudnia 2022

Cel szczegółowy projektu:

Zwiększenie możliwości zatrudnienia osób powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy

Zadania przewidziane do realizacji w ramach projektu:
  • - pośrednictwo pracy,
  • - poradnictwo zawodowe,
  • - staże,
  • - szkolenia zawodowe,
  • - prace interwencyjne,
  • - jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej,
  • - doposażenie lub wyposażenie stanowiska pracy.
Kto może skorzystać z projektu?

Projekt skierowany jest dla osób w wieku powyżej 29 roku życia, zarejestrowanych w PUP w Wągrowcu jako osoby bezrobotne należące do jednej z poniższych kategorii osób: 
  • - osoby długotrwale bezrobotne;
  • - kobiety;
  • - osoby niepełnosprawne;
  • - osoby w wieku 50 lat i więcej;
  • - osoby o niskich kwalifikacjach;
  • - imigranci oraz reemigranci;
  • - osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodzin;
  • - mężczyźni w wieku 30-49 lat wymagający wsparcia.
Zakładane rezultaty:

Głównym rezultatem twardym projektu jest aktywizacja zawodowa założonej grupy osób bezrobotnych.

 

Działania przewidziane do realizacji w ramach projektu:

 
Forma wsparcia Planowana liczba osób
Pośrednictwo pracy 404  
Staż 225
Refundacja kosztów dojazdu - staż 57
Poradnictwo zawodowe 103
Szkolenie 103
Prace interwencyjne 57
Refundacja kosztów dojazdu - szkolenie 55
Środki na podjęcie działalności gospodarczej 113
Doposażenie lub wyposażenie stanowisk apracy 9
Instrumenty dofinansowania - COVID 19 450
Liczba uczestników ogółem   507

Wartość projektu (w podziale na lata):
 
Okres realizacji projektu (w podziale na lata)
2019 2020 2021 2022
888.619,29 zł 1.725.018,60 zł. 1.193.099,41 zł. 2.215.282,19 zł.

Projekt zostanie zrealizowany zgodnie z zasadami równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełosprawnościami oraz zasadą równości szans kobiet i mężczyzn. Zapewniamy możliwość skorzystania ze wsparcia byłym uczestnikom projektu z zakresu włączenia społecznego realizowannych w ramach celu tematycznego 9 w RPO.

Kontakt:
 
Marta Knopczyk-Migas
koordynator projektu
tel.: 67 26 21 081, wew. 281
e-mail: marta.knopczyk.migas@pupwagrowiec.pl

Rekrutacja do projektu:

O prowadzonej rekrutacji będziemy informowali na bieżąco w aktualnościach dotyczących realizacji projektu. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie mogą zgłaszać się do swojego doradcy klienta. Rekrutacja będzie prowadzona do dnia 31.12.2022 roku.


AKTUALNOŚCI PROJEKTOWE 2019

1. Promocja projektu - plakat
2.
Nabór wniosków o staż
3. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
4. Plan szkoleń grupowych
5. Rekrutacja na szkolenie grupowe z zakresu spawanie MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego
6. Rekrutacja na szkolenie grupowe kasjer fakturzysta z modułem obliczenia arkuszowe
7. Zapytanie ofertowe na szkolenie z obsługi koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy
8. Zapytanie ofertowe na szkolenie kasjer-fakturzysta z modułem obliczenia arkuszowe
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia  w zakresie obsługi koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy
10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: Spawanie MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego
11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: Kasjer fakturzysta z modułem obliczenia akruszowe

12. Zapytanie ofertowe na szkolenie: Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C1, C, CE1, CE (przewóz rzeczy)
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C1, C, CE1, CE (przewóz rzeczy)
14. Nabór wniosków o staż

15. Wstrzymanie naboru wniosków na szkolenia indywidualne
16. Zapytanie ofertowe na szkolenie z obsługi koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy
17. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia z obsługi koparko-ładowarki kl.III wszystkie typy
18. Zapytanie ofertowe na szkolenie kurs prawa jazdy kat. C
19. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: kurs prawa jazdy kat. C

20. Zapytanie ofertowe na szkolenie: Kwalifikacja wstępna przyspieszona przewozu osób
21.
Nabór wniosków na staż
22. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: Kwalifikacja wstępna przyspieszona przewozu osób
23. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej

 
AKTUALNOŚCI PROJEKTOWE 2020

1. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
2. Staż dla osób po 50 roku życia
3. Rekrutacja na prace interwencyjne
4. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
5.
Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
6. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Prawo jazdy kategorii D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do kat. D wraz z egzaminami państwowymi
7. Rekrutacja na staż po 50 roku życia
8. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Prawo jazdy kategorii D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do kat. D wraz z egzaminami państwowymi
9. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej



AKTUALNOŚCI PROJEKTOWE 2021

1. Staż dla osób po 29 roku życia
2. Rekrutacja na prace interwencyjne
3. Staż dla osób po 29 roku życia
4. Rekrutacja na prace interwencyjne
5.
Rekrutacja na szkolenia indywidualne
6. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
7. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
8. Rekrutacja na prace interwencyjne
9. Nabór wniosków o staż
10. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
8. Rekrutacja na prace interwencyjne
9. Nabór wniosków o staż
10.Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kwalifikacji wstepnej przyspieszonej przewozu rzeczy
11. Nabór wniosków o staż
12. Plan szkoleń na 2021 rok
13. Rekrutacja na szkolenia grupowe
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: Kwalifikacja wstępna przyspieszona przewozu rzeczy
15. Nabór wniosków o staż
16. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
17. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Uprawnienia elektryczne do 1kV
18. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia: Uprawnienia elektryczne do 1kV
19. Nabór wniosków o staż
20.
Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kadry i płace z zastosowaniem programu Płatnik oraz modułem Obliczenia arkuszowe
21. Nabór wniosków o staż
22.
Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Magazynier z obsługą komputera oraz modułem Obliczenia arkuszowe
23. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
24. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs rachunkowości z zastoswaniem programu Symfonia oraz modułem Obliczenia arkuszowe
25. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenia:
Kadry i płace z zastosowaniem programu Płatnik oraz modułem Obliczenia arkuszowe
26. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Magazynier z obsługą komputera oraz modułem Obliczenia arkuszowe
27. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie szkolenie: Magazynier z obsługą komputera oraz modułem Obliczenia arkuszowe

28. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
29. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs rachunkowości z zastosowaniem programu Symfonia oraz modułem obliczenia arkuszowe
30. Szkolenia dla osób powyżej 29 roku życia
31. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii D
32. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
33.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii D
34. Zakończono nabór wniosków na staż oraz prace interwencyjne
35. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
36. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii D
37. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
38. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii D
39. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej


AKTUALNOŚCI PROJEKTOWE 2022

1. Harmonogram naboru wniosków na usługi i instrumenty rynku pracy
2
. Nabór wniosków o staż
3. Rekrutacja na prace interwencyjne
4.
Rekrutacja na szkolenia indywidualne
5. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
6. Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
7. Nabór wniosków o staż
8. Rekrutacja na prace interwencyjne
9. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
10. Nabór wniosków o staż
11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
12. Rekrutacja na szkolenia indywidualne
13. Rekrutacja na prace interwencyjne
14. Nabór wniosków o staż
15. Rekrutacja na prace interwencyjne
16. Rekrutacja na szkolenia grupowe
17. Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
18. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
19. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kasjer fakturzysta z modułem Obliczenia arkuszowe
20. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Podstawowy kurs obsługi komputera z modułem ECDL BASE
21. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie kasjer fakturzysta z modułem Obliczenia arkuszowe
22. Nabór wniosków na szkolenia indywidualne
23. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie podstawowy kurs obsługi komputera z modułem ECDL BASE

24. Nabór wniosków na staż
25. Nabór wniosków na prace interwencyjne
26. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Montazysta rusztowań budowlano - montażowych metalowych - montaż i demontaż
27. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Montazysta rusztowań budowlano - montażowych metalowych - montaż i demontaż
28. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs uzupełniający dla instruktorów nauki jazdy kategorii C
29. Nabór wniosków na staż
30. Zakończyliśmy nabór wniosków na prace interwencyjne
31. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
32. Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
33. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
34. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs uzupełniający dla instruktorów nauki jazdy kategorii C

35. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii C, CE
36. Nabór wniosków na staż
37. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
38. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE

39. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii C,CE
40. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii CE
41. Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
42. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
43. Nabór wniosków na szkolenia indywidualne
44. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii C, CE
45. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii C,CE
46. Nabór wniosków na staż
47. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141
48. Zakończyliśmy nabór wniosków na staż
49. Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
50. Nabór wniosków o przyznanie osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
51. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141
52. Zapytanie ofertowe na szkolenie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii C, CE
53. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację szkolenia w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii C,CE


Z dniem 31.12.2022 roku zakończono realizację projektu.
(data aktualizacji (31.12.2022)


 

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców

Wągrowiec, 05.02.2025 r.

UWAGA !!!

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu zaprasza do składania wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców. Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w terminie od 26.02.2025r. do 27.02.2025r.:

  • w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wągrowcu (za datę złożenia uznaje się datę wpływu do PUP w Wągrowcu) lub
  • elektronicznie (EPUAP, e-Doręczenia)

Wniosek złożony w formie elektronicznej musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platform elektronicznych, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.

Wnioski złożone poza ww. terminem naboru nie będą rozpatrywane.

Wypłata środków KFS musi nastąpić w roku kalendarzowym, w którym zostały one przyznane. 
Umowy zawiera się tylko na działania na rzecz kształcenia ustawicznego, które się jeszcze nie rozpoczęły.


Przy rozpatrywaniu wniosków PUP w Wągrowcu będzie uwzględniał:

  1. Zgodność dofinansowywanych działań  z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków KFS na 2025 rok;
  2. Zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy;
  3. Koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;
  4. Posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług, wymienionych na liście certyfikatów/akredytacji podlegających ocenie na potrzeby rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych;
  5. W przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
  6. Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;
  7. Możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem limitów;
  8. Uzasadnienie potrzeby odbycia kształcenia ustawicznego.

Priorytety wydatkowania środków KFS  w roku 2025, ustalone przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej:

  1. wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub województwie. Zawody deficytowe będą identyfikowane na podstawie Barometru Zawodów 2025 dla  powiatu wągrowieckiego lub województwa wielkopolskiego załączonego do ogłoszenia.
  2. wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy
  3. wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku
  4. poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy
  5. promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej
  6. wspieranie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy
  7. wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych
  8. rozwój umiejętności cyfrowych
  9. wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną

Pracodawca we wniosku musi wskazać, którym priorytetem kieruje się wnioskując o środki KFS. Wnioski bez wskazania priorytetu pozostaną bez rozpatrzenia.

Wniosek niekompletny, bez załączników pozostanie BEZ ROZPATRZENIA.

Każdy wniosek pracodawcy o środki z KFS, zostanie poddany ocenie wg kryteriów stanowiących załącznik do ogłoszenia.

W przypadku publicznych jednostek organizacyjnych wnioski o finansowanie kształcenia ustawicznego kierownika jednostki organizacyjnej oraz pracownika muszą być złożone odrębnie.

Wnioski podmiotów ubiegających się o pomoc de minimis w rolnictwie będą rozpatrywane w zależności od stopnia zaangażowania krajowego limitu pomocy de minimis w rolnictwie, o którym mowa w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art.107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UEL 352 z 24.12.2013, str. 9).


Druk wniosku dostępny jest na stronie internetowej www.wagrowiec.praca.gov.pl oraz w siedzibie Urzędu. Bliższe informacje można uzyskać w Urzędzie biuro nr 103, I piętro, tel.: 67 26 21 081 wew. 264.

 

Zapraszamy również do udziału w spotkaniu informacyjnym, które odbędzie się w dniu 12.02.2025r. (środa) o godz. 10.00

Podczas spotkania omówiona zostanie procedura wypełnienia i złożenia przez Pracodawców wniosku o środki Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Osoby zainteresowane udziałem proszone są o zgłoszenie udziału telefonicznie 67 26 21 081 wew. 264 lub na adres poczty elektronicznej: aldona.ratajczak@pupwagrowiec.pl

 

Zgłoszenia prosimy przesyłać do: 11.02.2025 r. do godz. 15.00.

Więcej informacji:

tel. 67 / 26 21 081 wew. 264

Załączniki

wniosek o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców
wniosek o przyznanie środków z KFS na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców.doc 273 KB
załącznik nr 1 wykaz pracowników
załącznik nr 1 wykaz pracowników.docx 17 KB
załącznik nr 2 Oświadczenie o wysokości uzyskanej pomocy de minimis
załącznik nr 2 Oświadczenie o wysokości uzyskanej pomocy de minimis.doc 43 KB
załącznik nr 2A oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis rolnictwo
załącznik nr 2A oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis rolnictwo.docx 20 KB
załącznik nr 3 formularz-informacji-pomoc-de-minimis
załącznik nr 3 formularz-informacji-pomoc-de-minimis.xlsx 62 KB
Załącznik do priorytetu nr 1
Załącznik do priorytetu nr 1.doc 57 KB
Załącznik do priorytetu nr 2
Załącznik do priorytetu nr 2.doc 60 KB
Załącznik do priorytetu nr 4
Załącznik do priorytetu nr 4.doc 57 KB
Załącznik do priorytetu nr 5
Załącznik do priorytetu nr 5.doc 56 KB
Załącznik do priorytetu nr 6
Załącznik do priorytetu nr 6.doc 58 KB
Załącznik do priorytetu nr 7
Załącznik do priorytetu nr 7.doc 56 KB
Załącznik do priorytetu nr 8
Załącznik do priorytetu nr 8.doc 56 KB
Załącznik do priorytetu nr 9
Załącznik do priorytetu nr 9.doc 56 KB
BAROMETR_ZAWODOW_powiat_wagrowiecki_2025
BAROMETR_ZAWODOW_powiat_wagrowiecki_2025.pdf 233 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_wielkopolskie_2025
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_wielkopolskie_2025.pdf 246 KB
kryteria oceny wniosków
kryteria oceny wniosków.doc 68 KB

Harmonogram naboru wniosków na instrumenty i usługi rynku pracy na luty 2025 roku

LP. INSTRUMENT LUB USŁUGA KONTAKT TERMIN NABORU
1. PRACE INTERWENCYJNE pokój 206
67 26-21-081 w. 255
28.01.2025 - 14.02.2025
2. ROBOTY PUBLICZNE pokój 206
67 26-21-081 w. 255
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
3. STAŻE pokój 101
67 26-21-081 w. 281
brak naboru
4. SZKOLENIA I ROZWÓJ ZAWODOWY pokój 103
67 26-21-081 w. 264, 277
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
5. BONY SZKOLENIOWE pokój 103
67 26-21-081 w. 277
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
6. BONY ZATRUDNIENIOWE parter, stanowisko 3
67 26-21-081 w. 272
pokój 205
67 26-21-081 w. 257
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
7. BONY NA ZASIEDLENIE parter, stanowisko 7
67 26-21-081 w. 269
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
8. DOFINANSOWANIE WYNAGRODZENIA ZA   ZATRUDNIENIE BEZROBOTNYCH POWYŻEJ 50 ROKU ŻYCIA pokój 205
67 26-21-081 w. 257
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
9. JEDNORAZOWE ŚRODKI NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ pokój 205
67 26-21-081 w.254
brak naboru
10. REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY pokój 205
67 26-21-081 w.257
brak naboru
11. KOSZTY PRZEJAZDU DO MIEJSCA ODBYWANIA STAŻU / ZATRUDNIENIA pokój 101
67 26-21-081 w. 281
pokój 205
67 26-21-081 w. 254
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
12. PRACE SPOŁECZNIE UŻYTECZNE pokój 206
67 26-21-081 w. 255
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
13. REFUNDACJA KOSZTÓW OPIEKI pokój 205
67 26-21-081 w. 254
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
14. ZWROT KOSZTÓW WYNAGRODZENIA DPS I WRIPZ pokój 205
67 26-21-081 w.257
w systemie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych
15. KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY pokój 103
67 26-21-081 w. 264
26.02.2025 - 27.02.2025

Aplikacja mobilna e-Urząd Skarbowy dostępna na smartfonach

 

  • Resort finansów udostępnił aplikację mobilną e-Urząd Skarbowy (e-US). Dzięki temu każdy posiadacz smartfona może mieć łatwy, szybki i bezpieczny dostęp do usług e-Urzędu Skarbowego.
  • Aplikacja e-Urząd Skarbowy wdrażana jest etapami. Aktualnie użytkownicy mają dostęp do wszystkich usług na koncie osoby fizycznej.
  • W kolejnych wersjach zakres funkcjonalności aplikacji będzie rozszerzony m.in. o dostęp do konta organizacji i nowe planowane usługi.

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) pod koniec stycznia 2025 r. udostępniła aplikację mobilną e-Urząd Skarbowy, która zapewnia łatwy, szybki i bezpieczny dostęp do usług e-Urzędu Skarbowego przez smartfona.

Aplikacja mobilna e-Urząd Skarbowy jest kolejnym krokiem w kierunku cyfryzacji usług KAS. Dzięki niej możliwe jest załatwienie większości spraw urzędowych online z dowolnego miejsca, bez konieczności wizyty w urzędzie skarbowym.

Teraz wszystkie najistotniejsze informacje o swoich sprawach podatkowych można mieć – w bardzo dosłowny sposób – w zasięgu ręki, we własnym telefonie. – mówi Małgorzata Spychała-Szuszczyńska, rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu – W aplikacji można złożyć dokumenty podatkowe, a składane w ten sposób wnioski, czy deklaracje, nie wymagają podpisu elektronicznego. Część zaświadczeń podatkowych można dzięki temu otrzymać w ciągu kilku sekund nie ponosząc żadnych kosztów. W aplikacji można też bezpiecznie i wygodnie opłacić podatki (przelewem on-line lub BLIKiem).

Szybkie i łatwe składanie dokumentów i deklaracji podatkowych

Przy pomocy aplikacji użytkownicy mogą w dowolnym momencie sporządzić i wysłać dokumenty do wybranego organu podatkowego. W aplikacji dostępne są także kreatory, które ułatwiają przygotowanie pisma. 

Aplikacja umożliwia złożenie deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT, PCC, SD, a także formularzy rejestracyjnych oraz dotyczących SME.

Użytkownik aplikacji może składać dokumenty i deklaracje bez konieczności posiadania podpisu elektronicznego. System automatycznie uzupełni dane identyfikacyjne podatnika w formularzach.

Wygodny i szybki odbiór dokumentów dzięki e-Korespondencji

Po wyrażeniu zgody na e-Korespondencję klienci mogą także odbierać dokumenty od organów podatkowych na swoim smartfonie. Informację o przychodzącej korespondencji otrzymają sms-em i/lub e-mailem.

W aplikacji można następnie wygodnie przeglądać i pobierać otrzymane dokumenty, w tym zaświadczenia.

Użytkownik znajdzie w aplikacji także informacje o złożonych deklaracjach podatkowych i pismach wysłanych do organów podatkowych. W przypadku dokumentów złożonych elektronicznie możliwe jest ich przeglądanie i pobieranie na smartfona.

Bezpieczeństwo danych

Podczas instalacji aplikacji e-Urząd Skarbowy na smartfonie wystarczy jednorazowe uwierzytelnienie jedną z metod dostępnych w usłudze login.gov.pl, np. profilem zaufanym. Kolejne logowania do aplikacji są możliwe przy użyciu danych biometrycznych lub kodu PIN.

Dane osobowe użytkownika nie są gromadzone na urządzeniu, dlatego są bezpieczne nawet w przypadku utraty telefonu. Użytkownik będzie automatycznie wylogowany z aplikacji w przypadku braku aktywności. W każdej chwili można też usunąć konto w aplikacji na smartfonie. Dostęp do konta w e-Urzędzie Skarbowym z aplikacji na konkretnym smartfonie można też łatwo usunąć z poziomu aplikacji webowej.

Wszystkie potrzebne informacje podatkowe w jednym miejscu

Aplikacja zapewnia aktualne informacje o rozliczeniach właściciela konta, zwrotach podatku, mandatach karnych i wygodne płatności online. Użytkownik może w aplikacji także zweryfikować informacje o udzielonych pełnomocnictwach i sprawdzić listę swoich aktów notarialnych.

Dla przedsiębiorców udostępniamy w aplikacji możliwość wygenerowania i pobrania na smartfon Raportu podatnika – kompleksowej informacji o sytuacji podatkowej dla osób prowadzących działalność gospodarczą.

Rozwój aplikacji e-Urząd Skarbowy

Już teraz w aplikacji e-Urząd Skarbowy udostępniamy usługi dla osób fizycznych. Na kolejnych etapach dodawane będą nowe funkcjonalności, m.in. dostęp do konta organizacji. Planujemy również rozwój serwisu i aplikacji w zakresie modułu powiadomień dla użytkowników.

Pobierz aplikację e-Urząd Skarbowy

Aplikacja mobilna e-Urząd Skarbowy jest dostępna w trzech językach – polskim, angielskim i ukraińskim. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play i App Store. Działa na telefonach z systemem operacyjnym Android w wersji nie niższej niż 9.0 (zalecana najnowsza dostępna na rynku) oraz iOS w wersji nie niższej niż 13.


Odbiór deklaracji PIT-11

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje  o możliwości odbioru deklaracji  PIT-11  w terminie od 03.02.2025r. do 21.02.2025r.
 
Pit-y będą wydawane:

  • w pokoju 104 (gm. Wągrowiec, miasto i gm. Wapno, miasto i gm. Damasławek, miasto i gm. Mieścisko);

  • w pokoju 105 (miasto Wągrowiec, miasto i gm. Skoki, miasto i gm. Gołańcz + osoby, które pobierały dodatek aktywizacyjny);
     

PIT-y nieodebrane w powyższym terminie będą wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej do 28 lutego 2025r.
 
Warunkiem otrzymania rozliczenia jest potwierdzenie tożsamości osoby na podstawie dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu zaopatrzonego w fotografię i oznaczonego numerem lub serią.


Oferty pracy


Informacje o publikacji dokumentu